African Beats Festival

Regulamin

REGULAMIN

DEFINICJE:
Serwis – portal, na którym dokonywana jest transakcja zakupu biletu
Agencja – Agencja Artystyczna Perspektywy Jakub Malinowski, ul. 23 Marca 63/2, 81-820 Sopot, NIP: 5891817744, REGON: 365160590
Bilet – dokument upoważniający do wstępu na wydarzenie
Regulamin – zbiór zasad i warunków obowiązujących przy zakupie, zwrocie, reklamacji biletu
Użytkownik – osoba korzystająca z Serwisu
Partner – zewnętrzny podmiot współpracujący z Agencją w zakresie oferowanych produktów, usług lub działań promujących
Strona – strona internetowa agencjapespektywy.pl oraz jej wszystkie podstrony
Usługodawca – Agencja Artystyczna Perspektywy Jakub Malinowski z siedzibą w Sopocie
Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną zgodnie z postanowieniami Regulaminu

§ 1 Postanowienia ogólne

● Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem, określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Agencję Perspektywy w Serwisie. Należy jednak pamiętać, że regulaminy Organizatorów poszczególnych Imprez (w tym spektakli, koncertów oraz innych wydarzeń) lub sprzedawców bezpośrednich mogą nakładać na Użytkowników dodatkowe obowiązki, które nie zostały uwzględnione w tym Regulaminie, a także określać zasady ochrony danych osobowych Użytkowników korzystających z usług elektronicznych.
● Usługa umożliwiająca korzystanie z Serwisu jest świadczona przez Agencję drogą elektroniczną na rzecz Użytkownika, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.), na podstawie umowy zawieranej pomiędzy Użytkownikiem a Agencją Perspektywy oraz postanowień Regulaminu.
● Regulamin dotyczy wszystkich usług świadczonych w Serwisie, z wyjątkiem tych, które są objęte odrębnymi regulaminami. Agencja wskazuje, które usługi w Serwisie podlegają innym regulaminom.
● Dostęp do Serwisu jest dostępny na zasadach określonych w Regulaminie dla każdego, kto ma możliwość połączenia z publiczną siecią Internetową.
● Regulamin jest dostępny nieodpłatnie w Serwisie, w formie umożliwiającej jego pobranie, zapisanie i wydrukowanie.
● Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu, Użytkownik ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem.
● Każdy Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać postanowień Regulaminu od momentu rozpoczęcia korzystania z usług Serwisu.
● Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawieranej z Użytkownikiem.
● Przed dokonaniem zakupu, Użytkownik powinien zapoznać się z regulaminem Imprezy, na którą wystawiony jest Bilet, dostępnym na stronie Serwisu lub stronie Organizatora, oraz regulaminem Obiektu, w którym Impreza się odbywa. Zasady korzystania z Obiektu można znaleźć na stronie internetowej Organizatora lub Obiektu, jak również w niniejszym Regulaminie Sprzedaży. Zakup Biletu oznacza akceptację tych regulaminów i zasad.

§ 2 Sprzedaż Biletów Online

● Bilety sprzedawane są przez: Agencja Artystyczna Perspektywy Jakub Malinowski, NIP: 5891817744, REGON: 365160590, ul. 23 Marca 63/2, 81-820 Sopot
● Procedura zakupu obejmuje następujące kroki:
– rejestracja Użytkownika, w tym podanie danych osobowych: imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu e-mail, loginu oraz hasła
– potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem
– wybór wydarzenia oraz liczby biletów
– dokonanie płatności za bilety
– potwierdzenie złożenia zamówienia oraz otrzymanie na adres e-mail podany przy rejestracji informacji o zakupie biletu/biletów
● Agencja nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Użytkownika nieprawdziwych lub błędnych danych. Użytkownik zostanie obciążony prowizją za błędnie zrealizowaną transakcję.
● Akceptowane formy płatności za bilety to:
– płatność kartą debetową lub kredytową
– przelew
● Użytkownik ma kilka opcji okazania zakupionego biletu:
– wydruk biletu otrzymanego na wskazany przy rejestracji adres mailowy na białym papierze przy użyciu czarnego tuszu
– w aplikacji mobilnej
– w urządzeniu mobilnym
● Agencja zastrzega sobie prawo do odmówienia wstępu na bilet, przy którym występuje podejrzenie wykrycia nieautoryzowanego duplikatu
● Agencja zastrzega sobie prawo do wstrzymania sprzedaży biletów bez podania przyczyny
● W przypadku zakupienia biletów ulgowych, podczas ich sprawdzenia, wymagane będzie okazanie dokumentu uprawniającego do danej zniżki

§ 3 Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną

● Agencja świadczy świadczy usługi drogą elektroniczną poprzez portal agencjaperspektywy.pl:
– Usługa strony internetowej
– Usługa newslettera
– Usługa formularza kontaktowego
– Usługa rezerwacji
● Usługa strony internetowej:
– Przekazywaniu informacji i treści dotyczących Agencji, zakresu jej działalności oraz szczegółów dotyczących oferowanych produktów i usług.
– Przekazywaniu informacji o usługach świadczonych przez Agencję lub Partnerów, dostępnych ofertach specjalnych oraz promocjach
– Udostępnianiu linków lub odnośników do stron Partnerów, portali społecznościowych, Fanpage’a Agencji oraz innych miejsc związanych z oferowanymi usługami lub produktami
● Usługa newslettera:
– Regularne przesyłanie treści handlowych na adres e-mail podany przez Użytkownika
– Newsletter obejmuje materiały promocyjne i marketingowe Usługodawcy oraz jego Partnerów, w tym aktualne wiadomości, interesujące artykuły, informacje o ofertach specjalnych, konkursach, a także o dostępnych produktach i usługach
● Usługa formularza kontaktowego:
– Możliwość wysłania wiadomości elektronicznej do Usługodawcy bezpośrednio ze Strony, bez potrzeby logowania się do poczty e-mail Użytkownika
– Odpowiedź na zapytanie przesłane za pomocą Formularza kontaktowego zostanie dostarczona bezpośrednio na adres e-mail podany przez Użytkownika
● Usługa rezerwacji:
– Przekazywanie informacji o usługach oferowanych przez Partnerów, które mogą być realizowane za pośrednictwem Usługodawcy
– Ułatwienie wyszukiwania i rezerwacji usług Partnerów w okolicy wydarzenia, na które Użytkownik zakupił bilety, takich jak noclegi, transport czy restauracje

§ 4 Zawarcie i rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

● Korzystanie z Usług oznacza zawarcie umowy z Usługodawcą na świadczenie usług drogą elektroniczną. Przed zawarciem umowy Usługobiorca musi zapoznać się z treścią Regulaminu.
● Umowa zostaje zawarta w chwili wejścia na stronę agencjaperspektywy.pl lub jej dowolną podstronę albo poprzez wyrażenie zgody na otrzymywanie Newslettera.
● Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną obowiązuje przez czas realizacji tych usług, czyli:
– Dla treści dostępnych na stronie agencjaperspektywy.pl – do chwili zamknięcia strony.
– Dla formularza kontaktowego – do momentu wysłania wiadomości lub opuszczenia formularza.
– Dla usług Newslettera – do momentu wycofania zgody lub rezygnacji z subskrypcji.
● Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną nie wymaga od Usługobiorcy żadnych opłat na rzecz Usługodawcy.
● Usługobiorca może korzystać z usług anonimowo, bez podawania danych osobowych, z wyjątkiem formularza kontaktowego. Subskrypcja Newslettera wymaga podania adresu e-mail, który samodzielnie lub w połączeniu z innymi danymi może umożliwiać identyfikację osoby fizycznej. Jednak podanie danych osobowych nie jest konieczne do korzystania z Newslettera.
● Aby skorzystać z formularza kontaktowego, Użytkownik musi podać imię, nazwisko, adres e-mail, temat zapytania oraz jego treść. Podanie numeru telefonu jest opcjonalne.

§ 5 Warunki korzystania z usług

● Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, wprowadzających w błąd oraz podejmowanie działań mogących zakłócić lub uszkodzić systemy informatyczne Usługodawcy.
● Agencja nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania z Usług w sposób niezgodny z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego lub postanowieniami Regulaminu.
● Usługodawca świadczy usługi w sposób ciągły, jednak mogą wystąpić przerwy techniczne związane z konserwacją, modernizacją lub serwisem systemów.
● W ramach świadczenia usług mogą być umieszczane linki do serwisów zewnętrznych (np. Facebook, YouTube, X, strony Partnerów). Usługodawca odpowiada jedynie za udostępnienie tych linków i nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone przez podmioty trzecie.
● W przypadku podejrzenia naruszenia Regulaminu lub prawa przez Użytkownika, Usługodawca ma prawo zawiesić dostęp do Usług i przeprowadzić postępowanie wyjaśniające. Usługodawca może również zakończyć świadczenie Usług Użytkownikowi naruszającemu Regulamin, a ich ponowne udostępnienie zależy od jego decyzji. Za ewentualne przerwy w dostępie do Usług spowodowane tymi okolicznościami Użytkownik nie ma prawa do roszczeń finansowych ani niefinansowych.
● Usługi mają charakter informacyjny, a Usługodawca nie gwarantuje przydatności zamieszczanych treści do określonego celu, ich aktualności, dokładności, rzetelności czy kompletności. Dotyczy to także grafik, odnośników i komunikatów publikowanych na stronie.
● Strona oraz jej elementy są chronione przepisami prawa, w szczególności ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
● Usługobiorca zobowiązuje się do korzystania z serwisu z poszanowaniem praw własności intelektualnej. Korzystanie z treści zamieszczonych na stronie nie oznacza nabycia przez Użytkownika jakichkolwiek praw do utworów lub baz danych w niej zawartych.

§ 6 Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług

● Aby prawidłowo korzystać z usług, Użytkownik musi posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz przeglądarkę internetową umożliwiającą otwieranie stron. Wygląd strony, jej elementów oraz dostępność poszczególnych sekcji mogą się różnić w zależności od wersji przeglądarki, zainstalowanych wtyczek lub używanego systemu operacyjnego. Takie różnice nie oznaczają nieprawidłowego świadczenia Usług.
● Do korzystania z formularza kontaktowego, Newslettera konieczne jest także posiadanie aktywnego konta e-mail.

§ 7 Postępowanie reklamacyjne

● Użytkownicy mają prawo składać reklamacje w kwestiach związanych z realizacją Usług.
● Reklamacja może dotyczyć wszelkich uwag lub zastrzeżeń związanych ze świadczeniem Usług.
● Reklamacje należy przesyłać na adres e-mail: bilety@agencjaperspektywy.pl lub na adres korespondencyjny Usługodawcy: Agencja Artystyczna Perspektywy Jakub Malinowski, ul. 23 Marca 63/2, 81-820 Sopot
● Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni i udziela odpowiedzi na adres e-mail, z którego została wysłana reklamacja, chyba że Użytkownik wskazał inny adres do kontaktu.
● Reklamacja powinna zawierać wszystkie niezbędne informacje umożliwiające jej rozpatrzenie. Jeśli konieczne będzie uzyskanie dodatkowych informacji, Usługodawca skontaktuje się z Użytkownikiem, aby je uzupełnić.
● Reklamację można złożyć anonimowo, jeśli nie wymaga to ujawnienia tożsamości Użytkownika w celu jej rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi.
● Reklamacja rozpatrzona zgodnie z Regulaminem nie podlega dalszemu rozpatrywaniu.

§ 8 Zwroty

● Bilety zakupione online nie podlegają ani wymianie ani zwrotowi. Agencja zastrzega sobie prawo do zwracania kosztów za zakupione bilety tylko w przypadku odwołania wydarzenia
● Informacje o odwołanych wydarzeniach przekazywane będą drogą mailową na adres wskazany podczas rejestracji
● Agencja nie zwraca dodatkowych środków dodatkowych takich jak: transport, zakwaterowanie itd.

§ 9 Reklamacje

● Wszelkie uwagi, reklamacje, bądź nieprawidłowości powinny być zgłaszane na adres: bilety@agencjaperspektywy.pl
● W wiadomości wskazać należy zawrzeć takie dane jak: numer biletu, kwota, data transakcji, potwierdzenie płatności
● Prawo do reklamacji przysługuje tylko Użytkownikowi, który dokonał zakupu biletu
● Agencja nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dokonanie płatności

§ 10 Ochrona danych osobowych

● Administratorem danych osobowych w systemie sprzedażowym oraz rezerwacyjnym jest Agencja Artystyczna Perspektywy Jakub Malinowski, Sopot, ul. 23 Marca 63/2, 81-820 Sopot NIP: 5891817744, REGON: 365160590, biuro@agencjaperspektywy.pl
● Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji rezerwacji biletów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Będą one przechowywane do momentu wycofania zgody. Użytkownik ma prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wycofania zgody oraz przenoszenia danych. Użytkownik może również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich brak może uniemożliwić dokonanie rezerwacji biletu. W przypadku zamówienia faktury, podanie niezbędnych danych jest obowiązkowe, zgodnie z ustawą o rachunkowości
● Złożenie zamówienia online przez Użytkownika oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Teatr jego danych osobowych w celu realizacji procesów związanych z funkcjonowaniem systemu sprzedaży biletów online.
● Otrzymane dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim. Użytkownik ma prawo do wglądu w swoje dane oraz ich poprawiania